2012. december 13., csütörtök

16/ Ünnepi készülődés

Még a pakolászás, selejtezés közben előkerült a nagy dekorálós ládám, mindenféle kincsekkel tele :) Ezzel együtt a kedvem is megjött arra, hogy készítsek valamit az Ünnepekre. Egy ismerősöm a Facebookon létrehozta  a Creative woman oldalt ahová különböző dekorációs és "csináld magad" ötleteket gyűjt össze.





Forrás: Creative Woman
A sok szuper dolog közül a képen látható nagyon egyszerű és aránylag olcsón kivitelezhető mécsestartó ragadott meg leginkánbb. Több mint valószínű, hogy ezt az egyszerűbb változatot is el fogom készíteni, de mivel tobozom nem volt és előkerült egy használaton kívüli gömb akvárium kicsit átalakítottam az elképzelést és elkészítettem a sajátomat. kartonból, vonalzó segítségével rajzolt fenyőfa formákat vágtam ki, az akváriumba szórt homokba helyztem őket, betettem egy mácsestartó tányért, egy teamécsést, egy fenyő alakú gyertyát és beszúrtam pár szárított fátyolvirágot, amit annó még egy tavaszi csokorból tettem el. Most cuki havas borkroknak tűnnek :), hogy kicsit színesítsem pár hópihe alakú piros filcet használtam. Ha ti is kedvet kaptatok a barkácsoláshoz, csináld magad dekoráláshoz akkor a fenti linken sok szép dolgot találtok! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése