2012. december 18., kedd

17/ Ajándék

Ma egy csodás ajándékot kaptam Ausztráliából. Párszor fotóztam a Melbournei Magyar közösség rendezvényein, többek között, mieőtt haza jöttem az Oktber 23 -ai ünnepségen is. Egy kedves bácsi megkért, hogy készítsek róla pár képet, miközben verset olvas fel. Így is lett. Köszönet képpen megosztotta velem már pár versét, Karácsonyra is küldött nekem egy újat. Megmelengette a szívem :)  Imádom a munkám :)







ÜNNEPEK ÜNNEPE

Oly jó okból lett a Karácsony,
Hogy az ember még csodát lásson.
No, azért is , hogy tudjuk meg végre,
S jó céllal nézzünk fel az égre.

Azért is van még Karácsony,
Hogy az Ég Ura meg is váltson.
Így tanítsa meg az embereket,
Hogy megmenthetik a lelkeiket.

Ne csak a kincset gyűjtögessék!
Isten helyett ne magukat dicsértessék,
Amíg megérkezik a végső vég
És ropogva szűnik meg az Ég.

Amint nézem és látom e világot
Jól értem, amit megvizsgálok,
Amit hallok, érzek és vélek;
Mind korunk jelei, nem a végzet.

Ha célunk jó, ép és igaz a létünk,
Csak szent ünnep a jó minékünk.
Élet Király a mi vendégünk,
Királyok Királya, kit követünk.

A Karácsony az Ő nagy napja,
Hol a vendég az Urak Ura.
Ünnepünk a Szent Karácsony,
Hogy vak is szeretetet lásson.

Antal Péter
Melbourne, Október 2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése