2016. április 4., hétfő

35/ C9 tisztitókúra " 2. NAP :)

Nektek, hogy indult a hét? :)  Nekem energikusan és vidáman :) Pedig HÉTFŐŐŐŐ van és tegnap nem ehettem szilárd ételt. :D Jöjjenek a részletek:
Tegnap azt ígértem rövidebb leszek :/ lehet hogy nem sikerült :D de legalább lesz egy kellően részletes információs anyag :)

Reggel(i) (7:57)
Azt hittem ma leverten és kimerülten fogok ébredni. Persze elolvastam mások beszámolóit és a program is azt ígéri, hogy végig energiuks az ember :) de őszintén szólva marketing szagúnak tűnt (főleg az első két keményebb napon) és nem hittem el :D
Viszont reggel szinte kipattantam az ágyból (hozzá teszem siekrült hosszú idő óta végigaludnom az éjszakát és persze a tegnapi regel 4 órás kelés és a késői lefekvés is rásegített :) valószínűleg az is pozitívum volt, hogy lefekvés előtt nem ettünk meg egy nagy zacskó csipszet a kedvenc sorozatunkat bámulva :D pedig nagy volt a kísértés mert éhesen nem tudok elaludni :)- de az esti gél és az utolsó 250ml-es víz adag segített orvosolni a problémát )
 Szóval nagyon jó a közérzetem és már túl vagyok a reggelin. :D Egy aloéval kevesebb! :D A reggeli 30 perces edzés is remekül ment, :) ma is bekeményítettem, és keményebben toltam az ajánlottnál, és ez nagyon Önlelkesítő :D (valószínű nincs ilyen szó :D ) 
Várom az uzsonnát (mert annak semleges íze van és mivel szintén natúr szójatejet fogok használni még fincsi is lesz :)

Itt most meg kell említenem valamit, ami lehet kínos, vagy vicces, egyeseknek nem kívánt információs darabka, :D de úgy érzem hozzá tartozik a tapasztalataimhoz ... na szóval... khmmmm...
A tegnapi nap folyamán végig fel voltunk fujódva mint a kisgömbőc, ennek minden velejárójával együtt, (a többit a fantáziátokra bízom :D. Annyit segítk hogy ezzel a gázmennyisággel fél oroszországot be lehetne fűteni XD) viszont reggel bizonyos körök után meglepően lapos lett a hasam. Laposabb, mint mostanában szokott és ezt a reggeli edzés során is éreztem, bizonyos has gyakorlatoknál, hogy nincs egy összetekert szőnyegszerű hurka, ami megakadájozna a rendes hajlításoknál :) - persze zsír még van ott bőven abból nem látok változást, de a már általánossá vált puffadás eltünt :)
/frissítés 11:50- a tízoraira elfogyasztott rost-por kicsit megint pufassztólag hat, még nem tudom hogy a szójatej vagy a por okozza,  ezért holnap vízzel fogom bevenni, hogy kiderítsem melyik a ludas :) /

Tízórai: (11:28)
jöhet a fincsi rost-por egy kis natúr szójatejjel  :) Már teljesítettem a felét a napi vízbevitelnek ráadásul minden nehézség, rossz érzés nélkül :) 

Ebéd :(15:00)
Azt hiszem a vaniliás shake kiérdemelte nálam a "Kúra Megmentője" címet! :D  Ugyanis elérkeztem a program, számomra legnehezebb pontjához. :-/
Mivel holnap már dolgozom, ma kell előre lefőznöm a fejenként 600 kalóriás ételeket két napra és két főre. A mai ebédem már elkezdtem magamhoz venni , most iszom majd meg a vaniliás shaket, mert itt a nagy kalóriaszámolgatás közben majdnem kilukadt a gyomrom és kezdtem elveszíteni a türlemem és az eszem. :D De ha most ezt túlélem, a többi már sétagalopp :D (csak pozitívan előre! ;) )

Rossz logikát követve ugyan is a shake elfogyasztása előtt áltam neki a főzésnek mert azt gondoltam, hogy főzés közben fogok megéhezni és milyen jó lesz utána a a kialakult éhségérzetemet a vaniliás shakkel elmulasztani. Tévedtem... Tanulság: Ha főznöd kell az első két nap csak is a shake után tedd!!!

Szerintem fontos arról írnom, hogy én ezt a C9-es programot (két nap pozitív tapasztalatai alapján) egy rendkívül hatékony és működőképes eszköznek tekintem a céljaim megvalósításához, de önmagában, nem hiszem, hogy csodaszer lenne! Úgy értem, ha nincs meg bennem a kellő elszántság, ha nem akarom elég erősen a céljaimat (vagy ami mégrosszab nem is vagyok igazán tisztában velük), és ha én magam nem teszek bele mindent (programban leírtak betartása ) akkor az egész nem ér semmit. Én is ugyan olyan fontos része vagyok a programnak, mint a tisztulást segítő termékek. Az én kitartásom és belefektetett munkám, legalább annyira fontos! Épp ez a szépsége az egésznek, hogy ezáltal rengeteget pluszt is kaphatok a  méregteleítésen és fogyáson túl. Mert ha megcsinálom a 9 napot, akkor ez megerősít majd abban, hogy amit elhatározok azt véghez tudom vinni. :) Mert bizony feladni nagyon könnyű lenne. És talán ez is közrejátszik az energiaszintemben :) Az hogy azt érzem, "IGEN! megcsináltam, túl vagyok egy napon!" És jöhetnek a következő nap kihívásai, mert ha az első nap sikerült, sikerülni fog a többi is! :)

A számomra legfontosabb és megnyugtató tapasztalat: 
A Therm tabletta koffeint tartalmaz, amivel az átlag embernek nincs baja, viszont az én szervezetem rendkivűl érzékeny rá. Egy korty kávé számomra méreg- egy hétig is eltartó vérnyomásingadozással jár, és ami ennél is veszélyesebb a szívemet túlságosan felpörgeti (a torkomban dobog, és ritmuszavart okoz) szóval féltem, hogy emiatt nem tudom teljes mértékben követni a program előírásait (napi két therm tabletta fogyasztása), viszont pozitív hír hogy semmi negatív tünetet nem tapasztaltam :) Jól vagyok :)
A másik aggodalmam a hatalmasnak tűnő tabletták voltak- egy ici pici bogyó is képes megakadni a torkomon, (az algópirint is inkább injekcióként ittam meg. De szerencsére a géles csúszós állag miatt ez sem akadájozott meg a kúra elvégzésében. :) Kellő mennyiségű folyadékkal, aránylag könnyedén lecsusszan :)

Uzsonna:
Étrendkiegészítők és a mai utolsó előtti gél letudva :)
Mivel holnap már dolgozom, ma nem leszek fent sokáig, ezért ma, most fejezem be a napi posztot :)
Már csak a vacsoránál kell leküzdenem az esti gélt és az ehez előírt 250ml vizmennyiséget, ami simán meglesz :) mert már most (18:30) teljesítettem az ajánlott napi mennyiséget :)

Holnap folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése