2016. április 5., kedd

36/ C9 Tisztítókúra 3.NAP :)

reggeli áfonyás shake :)
A ma reggel nem annyira éreztem az energiát magamban ébredés után. Talán ez volt a legnehezebb pontja idáig a kúrának számomra. Aztán a reggeli, amiben egy fincsi Shake is helyet kaphatott kicsit visszahozott az élők sorába :D. Ráadásul felturbózhattam egy marok áfonyával :)
A reggeli edzéshez így már volt energia :) 25 percnyi kemény fenék edzést csináltam 5 percnyi izolációs bemelegítéssel az elején.

A tízórai: rostport ma vízzel vettem be, nem igazán volt idő a munkahelyemen figyelni arra hogy felpuffaszt-e, de szerintem maradok a vízes verziónál :) 

És jött az ebéd: Jelenleg egy 200 fős étteremben dolgozom főként Baristaként. Ha forgalmas a napunk (ami szinte mindíg az) sokszor levegőt venni sincs időm, nem hogy inni, pisilni, végképp nem nézni az órát, hogy mikor kell ebédidő előtt 20 percel bevenni a bogyókat. (telefont nem használhatunk munkaidő alatt- így ébresztő beállítása nem lehetséges) :( Így ezt majdnem sikerült elmulasztanom. Szerencsére a kollégámat megtudtam kérni, hogy Ő menjen elsőnek ebédelni (általában én szoktam fel 12 kor enni) így én időt nyertem, leszalattam a pirulákért és tudtam tartani magamat az előírásokhoz :) 
Felcseréltem az esti főétkezést  a déli shakel mert vacsorára már nem akartam telepakolni a hasam főttéttellel ill nem biztos, hogy kibirtam volna a munkahelyi hajtást vele. Leírhatatlan érzés volt végre szilárd ételt enni :) csirkemell, barnarízs és saláta volt a menü. :)  Utóbbit egy pár csepp balzsamecettel bolondítottam meg. :) Ne várjatok csodás ételfotókat mert se idő se türelmem most :) és a doboz sajnos adott :)
A 15 szem mandulámat, ami még járt volna a 600 Kcal ebédhez átcsúsztattam a vacsi mellé. 


Általában a 30 perces ebédidőm pont elég szokott lenni arra, hogy kényelmesen fogyasszam el az ebédemet. Ma viszont úgy éreztem szívesebben ettem volna lassabban. A rízs fele már nem is fért belém.

Nemrég értünk haza, és a pirula után már kevertem is a shake-einket :) Vacsira mindketten epres-áfonyás mellett döntöttünk :) vízfogyasztásban 2,1 liternél tartok (tehát a napi minumum megvan :) és még estig 3-4 dl le fog csúszni :)

Ma van itt az ideje az újabb méreckedésnek. Nincs bennem nagy várakozás a centikkel kapcsolatban egyelőre. (főleg has tájékon így a shake után :D) Nekem most az is szuper teljesítményt jelent, hogy jobb a közérzetem , selymesebb a bőröm, és szemmel láthatóan is formálódtam picit. :) Reggel konkrétan potyogtak az öröm-könnyeim, amikor a hasamra néztem... az utóbbi egy évben nem volt még ilyen lapos :) Persze két napos nem evés után ez nem is csoda-  :D így nem is teljesen mérvadó a szememben. Az utolsó napi mérlegelés majd teljesebb képet ad :)

Folyt köv. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése